Friday, May 1, 2009

my other half..si kurak2 yang demox..si bujat..si gambong..ngan the biggest ego of all..

panjang ada jak title..hehe..
aku mok ngeso sebenanya..
hahaha..
si kurak2 tok,adalah seorang yang ku xtauk nak padah apa..
itulah my hubby..
mek 2 tawen on my bday last yer..0910
kira dah mok dapat baby tis yer tapi xda rezeki..
miscarriage on the 16 of 2..
11 hari lepas tawen nya exsiden..
palaknya ada pendarahan..
nang dugaan lah..
mek duak tawen sebenarnya utk mengelak benda burok terjadi cz mek 2 diam kat kl..parent ku concern..
sidak datang raya ketiga nak merizeb jak..
dady ku terus nyurong tawen..dalam masa 6 ari aku macam org gila mok becarik barang..pak andam..arghhh..
d tetap daknya tek ku dsuroh tawen on my bday..
hadiah dari parents ku yang paling precious..
on my 25 bday gk ya..aku mencapai target..hahaha..pa jak lah..
enough pasal tawen tek..
aku temu kurak2 time aku tgh lari dari masalah.."benda yang salu aku polah"..
after meeting him..waaa..
aku x asa yang he is the one that i will spend my life wif..'insyaallah'..
nya pun ego ya ampun..
dah ku tok degil tahap dewa..
degil aku aku pun xtauk nak madah macamney..
ngan rebel ku gk..dapat juak nya tame aku ckit2..hahaha..ckit jak lah..
still aku mena2 asa mun dah takdir,mmg takdir kowh..
tapi nak..nya best..he love me..
i need that..
cz kebanyakan relationship aku dolok2 aku love org yang x love aku mena..
haha..thanx allah..for giving me him..



si kurak2..wabbit sayang kitak..hahha..

xmok geng..wekkk..



No comments:

Post a Comment

just say wat u say..