Thursday, April 16, 2009

pagi yang indah..

hish..hish..hish..
tergisin lok..
pagi tok tek..seperti biasa,oleh sebab xtdo tek nak,aku g bli nasik lemak..
pa ingin tek..mok bli donut juak ngan bli pulut panggang..(tok jak common mknn swk yg ada kat sitok)..
jalan..jalan..jalan dari umah ke tpt nasik lemak ya tek(kedey ya kat ujong jln)..
dah pk dah tek nak mkn apa..uuuu..suntong..i like..
dah sampey tek,dgn tamaknya trus potong barisan urang(xbleh d ekot olahan tok)..
pasya terkejut la aku tek ada org tangada kakar ngan aku padah
"just take watever u like..i have 4 ringgit here"
aku pun tercengang..blur ku kejap..
aku pun padah lah xpa..xmok..aku ada duit bah..
"its ok"alu nya brik duit ya ngan kakak jual ya tek..
aku nang gk blur tahap shin chan kenak pukol maknya..~_~"
pasya kakak ya tyk aku..kenalkah?..xkenal..ngan muka blur ku trus ku oder nasik lemak sotong(umphss) ku tek..

hahaha..mmg rejeki aku ritok..tapi pasya aku takut ngan org ya..alu lari ku tek..nebes..nebes..nang x sangka lah aku dapat kueh free ri tok..xkan knk santet nak??hahahaha..that it..

aku maseh lom tdo sejak kol 12 malam tek..dah rasa binatang kecik dah tok..binatang apa?imagine jak..hahahhahaha..

chiow..xoxoxo..








No comments:

Post a Comment

just say wat u say..